Czytelnia

1. Lęk przed Przyjemnością - Objawy, Przyczyny i Leczenie

Dodano dnia 2016-08-06
    Strach przed przyjemnością może się objawiać w różnych sytuacjach, w których działania sprawiają człowiekowi satysfakcję. Poznaj przyczyny i objawy lęku, dowiedz się czego może dotyczyć i w jaki sposób go leczyć.
  2. Autosabotaż Psychoterapia - Przyczyny i Objawy

Dodano dnia 2016-08-02
    Autosabotaż ma miejsce wówczas, gdy dokładamy wszelkich starań do tego, aby osiągnąć określony cel i jednocześnie robimy wiele, aby tego celu nie zrealizować. Poznaj objawy, przyczyny, sposób terapii.
  3. Odpuść Sobie - Jak Odpuszczać Sobie i Innym

Dodano dnia 2016-07-28
    Gdy zastosujemy określone techniki, na jakiś czas możemy uzyskać efekt w postaci dbania o siebie, tyle że wystarczy czasem jedna chwila, rozmowa, wydarzenie i nasze odpuszczanie sobie i innym pęka jak bańka mydlana.
  4. Lęk przed Odrzuceniem - Przyczyny,Objawy i Terapia

Dodano dnia 2016-07-21
    Osoby z silnym lękiem każdą krytykę, uwagę, odmowę, postawienie granicy traktują bardzo osobiście, jako atak na siebie. Poznaj przyczyny, objawy i sposób terapii.
  5. Szybkość, Efektywność i Skuteczność Psychoterapii

Dodano dnia 2016-07-19
    Jaka terapia działa najszybciej, co daje widoczne efekty, czy istnieje skuteczna terapia, w jaki sposób wybierać terapeutę i jego metodę pracy, aby była najlepsza?
  6. Motywacja do Zmiany Stylu Życia - Psychoterapia

Dodano dnia 2016-06-27
    Dlaczego tak wielu ludzi narzeka na swoje życie, ale nie robi niczego w tym kierunku, aby zmienić obecną sytuację? Poznaj ukryte motywacje, dowiedz się, jakie motywacje prowadzą do zmiany.
  7. Brak Zaufania do Kogoś - Psychoterapia

Dodano dnia 2016-04-11
    W życiu bardzo często kierujemy się zasadą ograniczonego zaufania, która polega na tym, że ufamy ludziom, jednak dopuszczamy fakt, że mogą się oni mylić. Jednak co zrobić w sytuacji, gdy tego zaufania w ogóle brakuje w relacjach z innymi?
  8. Ortoreksja Leczenie i Objawy

Dodano dnia 2016-03-22
    Otroreksja to rodzaj zaburzenia jedzenia polegający na obsesyjnej, patologicznej dbałości o spożywanie zdrowych produktów. Wydawać by się mogło, że troska o zdrową dietę stanowi pozytywny aspekt życia. Jak ją leczyć?
  9. Bierna Agresja Przyczyny i Leczenie

Dodano dnia 2016-03-09
    Za pomocą biernej agresji ludzie wyrażają to, czego nie mogą zrobić wprost. Jest to sposób na wyrażanie emocji uważanych za niewłaściwe, złe wstydliwe. Poznaj przyczyny i sposób leczenia pasywnej agresji.
  10. Bierna Agresja Objawy i Przykłady

Dodano dnia 2016-03-09
    Bierna agresja to metoda wyrażania negatywnych emocji. Dowiedz się na czym polegają zachowania bierno-agresywne, poznaj przykłady wypowiedzi i zachowań osób używających biernej agresji.