Ciąża Porady - Psycholog Online - Terapia Indywidualna - Barbara Michno-Wiecheć

1. Jak Rozpoznać Objawy Depresji Poporodowej

Dodano dnia 2014-05-14

Czas ciąży i okres poporodowy są dla niektórych kobiet bardzo trudne do przejścia, ponieważ nawet aż co czwarta kobieta doświadcza depresji poporodowej. Jakie są jej objawy i jak sobie z nią radzić?

2. Skutki Depresji Poporodowej Nieleczonej

Dodano dnia 2016-01-18
    Depresja poporodowa - ten temat przewija się stale, bez względu na porę roku. Zmagają się z nią kobiety, mężczyźni, jej konsekwencji doświadczają także dzieci. Poznaj skutki depresji poporodowej nieleczonej.
  3. Jak Zapobiegać Depresji Poporodowej

Dodano dnia 2016-01-21
    Wokół depresji poporodowej narasta wiele mitów. Pomimo ogólnodostępnej wiedzy, kobiety nadal mylą depresję poporodową z babybluesem i twierdzą, że minie ona samoistnie. Jak zapobiegać depresji poporodowej?
  4. Strach przed Zajściem w Ciążę - Objawy, Przyczyny i Leczenie

Dodano dnia 2016-08-11
    Statystyki mówią, że co piąta para bezskutecznie stara się o dziecko. Wiele zależy od biologii, ale też wiele od psychiki. Jakie są objawy lęku przed zajściem w ciążę, czego dotyczą przyczyny i w jaki sposób go leczyć.
  5. Depresja w Ciąży Leczenie

Dodano dnia 2017-06-16
    Depresja w ciąży pojawia się u około 10-15% kobiet. Narażone są na nią kobiety zachodzące wcześnie w ciążę, mające przed ciążą epizody depresji, mające trudne doświadczenia w relacji z własną matką. Czym jest depresja ciążowa, jak ją leczyć?
  6. Ciąża a Rozpad Związku - Psychoterapia

Dodano dnia 2017-07-14
    Ciąża z reguły kojarzy się ze szczęśliwym czasem oczekiwania na pojawienie się nowego członka rodziny. Tematem tabu numer jeden jest to, jak bardzo ciąża zmienia relacje w związku i że może mieć spory wpływ na jego rozpad.
  7. Ciąża na Emigracji - Problemy Emocjonalne, Pomoc, Psychoterapia

Dodano dnia 2017-07-25
    W ciągu ostatnich kilku lat bardzo często rozmawiałam z kobietami, które jednocześnie zmagały się z dwiema znaczącymi zmianami w życiu - ciążą i emigracją. Jakie mają problemy, jako można im pomóc?