Porady nerwica

1. Jak Leczyć Nerwicę

Dodano dnia 2013-07-29

Nerwica jest jednym z najczęstszych problemów dotykających pacjentów zgłaszających się do terapeuty. Co zrobić, aby wyeliminować z życia uciążliwe objawy? Kiedy warto pójść do specjalisty?

2. Jak Rozpoznać Nerwicę Niedzielną

Dodano dnia 2014-02-16
    Święta, długie weekendy kojarzą się z czasem odpoczynku od obowiązków zawodowych. Jedni rezerwują już miejsca w pensjonatach, inni planują jak najbardziej efektywnie wykorzystać wolne dni, a jeszcze inni doświadczają objawów nerwicy niedzielnej.
  3. Jak Leczyć Nerwicę Serca

Dodano dnia 2014-05-09
    Nerwicę serca określamy jako zaburzenia lękowe i towarzyszące im silne dolegliwości bólowe zlokalizowane w klatce piersiowej. Czy wiesz jak można je rozpoznać oraz co z nimi zrobić?
  4. Jak Rozróżnić - Nerwica Depresyjna a Depresja Nerwicowa - Objawy i Leczenie

Dodano dnia 2014-05-24
    Nerwica i depresja to jedne z najczęściej spotykanych zaburzeń. Diagnozuje je lekarz psychiatra, a ich leczenie polega na odpowiednio dobranych lekach oraz psychoterapii. Jakie są objawy nerwicy depresyjnej i depresji nerwicowej?
  5. Jak Rozpoznać - Fobia Społeczna Objawy i Leczenie

Dodano dnia 2014-08-04
    Występuje w większości u kobiet, pojawia się w najczęściej w wieku dojrzewania. Przyczyn jest wiele, sytuacje podobne - przebywanie wśród ludzi. Czyżby to socjofobia?
  6. Jak Rozpoznać - Nerwica Żołądka Leczenie i Objawy

Dodano dnia 2014-09-29
    Nerwica żołądka jest jednym z najczęściej występujących rodzajów zaburzeń nerwicowych. Jej łagodnych objawów doświadczamy prawie wszyscy, ale dla części z nas to poważny problem.
  7. Nerwica Lękowa - Objawy, Przyczyny, Leczenie - Psychoterapia

Dodano dnia 2015-03-12
    Nerwica lękowa objawia się napadem lęku, który pojawia się nagle, bez powodu, powoduje panikę, strach o własne zdrowie, towarzyszą mu objawy somatyczne. Jak rozpoznać nerwicę lękową, co jest jej przyczyną, w jaki sposób ją leczyć?
  8. Fobia Szkolna Przyczyny, Objawy, Leczenie

Dodano dnia 2015-07-07
    Fobia szkolna to chorobliwy, bardzo silny, nie dający się opanować, nieuzasadniony lęk dotyczący szkoły i wszystkiego, co można ze szkołą kojarzyć. Występuje u 1-5% dzieci w wieku szkolnym, dotyczy zarówno dziewcząt, jak i chłopców.
  9. Nerwica Natręctw - Objawy, Przyczyny, Leczenie

Dodano dnia 2015-04-30
    Pierwsze symptomy nerwicy natręctw pojawiają się już u adolescentów (przed 15 rokiem życia), a u 2/3 z tych osób nerwica natręctw rozwinie się w dorosłym życiu. Poznaj objawy i leczenie nerwicy natręctw.
  10. Zaburzenia Psychosomatyczne Leczenie, Bóle

Dodano dnia 2015-07-15
    Zaburzenia psychosomatyczne (choroby psychosomatyczne) to choroby ciała (czyli somatyczne), których źródeł należy szukać w psychice. Różnią się one od nerwicy oraz są inaczej przeżywane przez pacjentów. Dowiedz się więcej.