Porady nerwica

1. Hipochondria Objawy Zaburzenia i Leczenie

Dodano dnia 2015-09-09
    Hipochondria to silne zaburzenia nerwicowe, które przyjmują postać somatomorficzną, czyli związane są przede wszystkim z ciałem pacjenta. Coraz więcej ludzi przyjmuje w związku z tym suplementy, leki bez recepty, leki innych osób.
  2. Stan Przedzawałowy Nerwica

Dodano dnia 2017-06-01
    Zaburzenia lękowe przejawiają się poprzez różne dolegliwości somatyczne. Objawy związane z nerwicą serca dają wiele niepewności, ponieważ gdy się pojawiają, są tak silne, że Pacjent dodatkowo boi się, że może umrzeć.
  3. Migrenowe Bóle Głowy - Rodzaje, Objawy, Leczenie

Dodano dnia 2017-06-03
    Migrena pojawia się u 12-28% ludzi. Dwa razy częściej zapadają na nią kobiety, tendencja ta wyraźnie wzrasta po okresie dojrzewania i spada po menopauzie. W średnim wieku dotyczy 25% kobiet i 10% mężczyzn.
  4. Nerwica Jelit Objawy, Leczenie, Psychoterapia

Dodano dnia 2017-06-05
    Zespół jelita drażliwego trwa co najmniej przez 3 miesiące, dotyczy 10-20% ludzi w wielu 30-40 lat, ponad 60% z nich to kobiety. Ponad 75% osób nie podejmuje leczenia specjalistycznego.
  5. Jaki Lekarz Leczy Nerwicę

Dodano dnia 2017-11-14
    Nerwica jest dość skomplikowanym zaburzeniem, które zarówno w specyfice objawów, jak i w ich częstotliwości, różnorodności, nie jest tak proste do zdiagnozowania. Dowiedz się kto leczy nerwicę, jaki specjalista ma do tego przygotowanie.
  6. Nerwica, Panika, Stres a Jazda Samochodem

Dodano dnia 2017-12-01
    Jednym z ważnych obszarów życia, na który wpływa nerwica, jest jazda samochodem. Jaka jest różnica pomiędzy lękiem i stresem przed prowadzeniem pojazdu, a lękiem występującym u kierowcy i czy jest to niebezpieczne?
  7. Zespół Chronicznego Zmęczenia - Objawy, Diagnostyka, Leczenie

Dodano dnia 2018-03-13
    Zespół chronicznego (przewlekłego) zmęczenia także syndrom chronicznego zmęczenia nazywany jest Syndromem CFS - od ang. chronic fatique syndrome) uznany jest za chorobę cywilizacyjną. Poznaj objawy, dowiedz się jak leczyć.
  8. Nerwica Wegetatywna, Nerwicowe Bóle - Specyfika, Terapia

Dodano dnia 2018-04-19
    Nerwica wegetatywna (somatyczna) to zaburzenie lękowe, w którym dominują objawy somatyczne. Lęk w tym wypadku jest rzadko odczuwalny lub jest pochodną pojawiających się objawów wegetatywnych. Na czym polega to zaburzenie?
  9. Choroby Psychosomatyczne, Znaczenie, Psychoterapia

Dodano dnia 2018-10-08
    Psychosomatyka to przyjęcie wpływu psychiki na powstawanie i rozwój chorób somatycznych. Jakie jest ich znaczenie i jak można je leczyć?